slide-arrow-w-left
slide-arrow-w-left

 

Interviu cu un Profesionist

 

SFATURI UTILE DE LA PROFESIONIŞTI. CITIŢI. INSPIRAŢI-VĂ. PREGĂTIŢI-VĂ DE NUNTĂ ÎMPREUNĂ CU NOI!

+Добавить Категории
Дата: 

Fondatoarea brand-lui VALAND - Valentina Andronic: Ceea ce nu-ți reușește din prima, neapărat îți va reuși din a doua încercare

Redacția VALAND Magazine a decis să împartășe cu voi regimul de viață în stilul VALAND. Și pentru că vrem să aflăm și noi detalii cu adevărat din culise, vă propunem să faceți cunoștință.., cu adevărat cunoștință cu fondatoarea brand-lui VALAND – Valentina Andronic.

Adoră mirosul de cafea...în preajma ei mereu rămâne o mireasmă plăcută a parfumului J’adore, poartă ceasul mereu pe mâna dreaptă – spune că așa se simte mai sigură pe sine. Ținută clasică, cât mai severă și brunetă așa o ținem minte toți în colectiv. Principială, severă în măsura necesităților și mereu îngândurată: noi idei, noi proiecte – noi posibilități.

Valentina, cum vă simțiți și ce dispoziție aveți?

Dispoziția e una! Una de lucru. Ne așteaptă probabil cel mai dificil număr de până acum. Avem careva așteptări, la care tot noi trebuie să facem față, nemaivorbind déjà de așteptările celor care ne urmăresc. Revistele și-au pierdut valoarea în R. Moldova, iar noi – poate prea ambițioși – trebuie să schimbăm valoarea acestora. Știi ce deosebește o revistă de un booklet de pliante publicitare? – Contentul. – iar eu aici din păcate încă nu-l văd.

 


Ce se întâmplă cu contentul?

Paradoxul e că, până ce se vede doar publicitate. Nu avem calitate și nici sugestii, argumente, artistism. Trebuie tot refăcut. Sunt păreri, informații și experți – sunt informații incontestabile! De astea avem nevoie. Ești deacord cu mine? Ce vrea să vadă un cititor într-o revistă?!  Informație de care este lipsă pe internet, informație utilă pentru sine, fotografii de calitate și desigur posibilitatea de a realiza informația în viața sa reală. Faza e următoarea: sfaturi argumentate și utile, folosite în realitatea R. Moldova pot fi create doar aici și acum. Noi, le creem pentru acest număr.

Am putea cumva să ne detașăm de lucru și să discutăm puțin despre VALAND?

Nu poți vorbi despre VALAND detașindu-ne de lucru. VALAND déjà este un bagaj imens de lucru, sarcini, rezultate și opinii. Nu poți crea un brand fără a munci destul, de ați depăși propriile limite., fără a trece sute de obstacole și fără a risca. Brand-ul creat de tine este munca depusă de tine, fiecare părticică - de la organizare până la feedback, tot trebuie muncit, verificat și analizat. Ce vreai să știi despre VALAND?

 


Când și cum a luat naștere brand-ul VALAND?

Brand-ul VALAND, azi 14 iunie 2016, încă nu a luat naștere. El urmează să ia naștere! Pot să-ți spun cum a luat naștere idea de VALAND. Ideea de VALAND a pornit la sfârșitul anului 2013 și a luat naștere din puțină prostie, multă ambiție și mai multă naivitate. La o vârstă atât de fragedă, fără resurse financiare să pornești o afacere, acum înțeleg că e o nebunie. Mereu m-a atras domeniul relațiilor cu publicul și organizarea de evenimente. Evenimente nu nunți și nu cumetrii – astea chiar sunt străine pentru mine. Un pic de creativitate și am pornit colecția de workshop-uri Lecții de Viață, dedicate în exclusivitate femeilor. Aici femeile făceau cunoștință cu informația real utilă, produse de calitate și servicii de aceeași calitate disponibile aici, la noi în Moldova. Noi, alegeam cu cine să lucrăm și pe cine să promovăm. Rezultatul nu s-a lăsat mult așteptat, în scurt timp workshopurile au devenit foarte cunoscute și apropiate publicului. Mai târziu m-am gândit c ear fi daca aceeași tehnică să o folosim pe platform unui portal de divertisment. Am creat www.VALAND.md. Și tot a pornit, a pornit bine ca déjà în noiembrie 2014 să lansăm o agenție specializară în publicitate, relații cu publicul, organizare de evenimente și media.

 


Cum a fost primită o asemenea agenție pe piață?

Cum?! Nu-mi pasă! Important e că clienții noștri prestează și aduc servcii și produse de calitate pe piață, cititorii și publicul le remarcă datorită nouă. Toți sunt împliniți: clienții mulțumiți, iar cititorii satisfăcuți. Ce contează restul? VALAND PR&Event Agency este agenția publicului său, nouă nu ne pasă de concurenți sau «personaje negative ale basmelor». Ești deacord?

Cum se remarcă azi VALAND PR&Event Agency?

VALAND PR&Event Agency este azi o agenție de publicitate, PR și Event-uri full service: de la crearea imaginii de brand, crearea web paginilor până la crearea sistemelor de fidelizare a clienților. Executăm tot, calitativ, eficient și proporțional ca preț. Vânzările clienților cresc, ce mai este nevoie? 

VALAND Magazine – revista cui, ce și cum?

Revista cititorilor, ce - fashion și lifestyle, cum – simplu. Noi trăim într-o societate, unde deschidem ochii și accesăm facebook-ul și alte rețele de socializare. Aflăm ultimele noutăți și apoi ne spălăm dinții. Și atunci cum rămâne cu informația pe care vreai să o savurezi?! Suntem sătui de computer, telefoane și alte gadget-uri, dar orcum le folosim. Mergem la odihnă cu prietenii și folosim gadget-urile. Dar știi fiecare om are nevoie de timp pentru sine, liniște și relaxare: fără gadget-uri și gălăgie, fără discuții și gânduri. Păi, iată! Iai o revistă în mână, pentru că probabil te-a atras coperta. O deschizi - și paradox imagini creative, fotografii exclusive și informație plăcută. Poți petrece, probabil, ore în șir – răsfoind această revistă – VALAND Magazine: Fashion&LifeStyle.

 


Neplăcută întrebare pentru dvs., dar avsolut interesantă pentru cititori. Cum îmbinați viața profesională cu cea personală?

Îmi ador familia: părinții, fratele. Altă familie acum nu am, decât poate colectivul echipei VALAND. Nu am luat încă o decizie cu referire la crearea unei familii aparte; dar am avut câteva încercări. Tot ce pot să spun e că succesul se construiește în singurătate, desigur! alături de o echipă puternică; și se savurează în companie. Doar că.., idea e altă, atunci când crești o afacere – ea este pe prim plan în viața ta; nici un bărbat «sănătos» nu va fi gata să construiască o familie cu femeia la care el va fi pe locul II, după afacere. Orice bărbat merită și poate fi fericit lângă cea care va avea grijă de el, nu de afacerea sa.  Cele ce spun că, au găsit armonia între familie și afacere.., probabil nu s-au gândit cum ar fi evoluat afacerea fiind singură. Eu déjà am gustat din asta! Probabil atunci când afacerea îmi va consuma doar 8 ore pe zi, va veni timpul și pentru o nouă familie. Până atunci lucrăm.